7 Jan 2015

Első teritő 2015-ben/First doily in 2015

 2015. elsö teritőj elekészült :) Az utolsó pillanatban és tényleg látványos lett de kb 20-22 megfeszitett óra munka benne van.
Az ingyen mintát ezen a cimen bárki megnézheti és ha kellően "megfertőződött" el is kezheti ugy mint én :D 



............
Újra látszik a "fény az alagut végén" :) A külső sor elég tömény, sok kis kör amik egymáshoz szorossan kapcsolódnak igy úgy néz ki hogy az előző ives sort meg fogja tartani és mégis lesz egy tartása a teritőnek. Ezt már biztos hogy a végén keményiteni kell és bár nem szokásom de ki kell tüzdelni hogy úgy száradjon meg.



......
Régen csináltam ilyen borzasztóan ronda iveket :( Hát a21* 3 dcs nem kis iv igz akár hogy próbáltam megtalálni a megfelelő szorosságot a szemek között nem sikerült. Minnél jobban össze huztam annál kevésbe maradt iv, ha viszont lazára hagytam akkor meg nem volt meg a tartása és "össze omlott" az iv. Elkeseritő! Az ANKARS technikánál megvan a módja hogy maradnak a nagy körök "szépek", hogy lesznek a csomók egyenletessek (ja és persze a sok gyakorlás) de itt ez nem valósitható meg.
Most kész háosz az egész! :D Hogy ebből mi lesz....
......

.............
Egyenlőre még csak ennyi készült el belőle - ezek az alkotó ellemek és holnap kezdem össze állitani egy egységé. Pár hónapja már terveztem ezt kipróbálni, megcsinálni de az ünnepek közbe szóltak.

A 2015-ös évet egy régen tervezett teritővel akartam kezdeni.



No comments:

Post a Comment