11 Feb 2015

Drót és hajócsipke/Wire and tatting

Továbra is betűs fázisomban vagyok és a tegnapi "E" betűt kicsit máshogy is ki akartam próbálni. Corina tavaly megosztott a blogjában egy érdekes ötletet: drótot font körbe hajócsipke technikával és elkészitette a monogramját. :) Nagyon öteletes megoldás! (Link Corina oldalához itt talalható) DE kell hozzá jó kis technikai tudás. Teljessen más élmény dróttal dolgozni! MIndenkinek ajánlom kipróbálni, jó szórakozás és eredményül egy szép telt, formás betüt kapunk. Több virágocskával, gyöngyel még meg lehet bolonditani.

 A nevem kezdő betűje az ünnepi melényemre fog kerülni :D

És igy kezdtem: először drótból rajz alapján elkészitettem a formát majd elkezdtem rádolgozni a hajócsipkét.

4 comments:

  1. Bella invenzione per questa cifra.

    ReplyDelete
  2. Arra gondoltam, elolvasva az előző bejegyzést, hogy a vastagság kérdését úgy is meg lehet oldani, ha különböző fonalat használsz, elkezded 60-nal, aztán váltasz 40-re, 20, a legvastagabb résznél 10-es fonalat és így fokozatosan lehetne. Vezető szál nem is kell alá, a drót önmagában az akkor, és a fonalváltásokat is el lehet a csomók alatt rejteni. Nagyon szépen mutat a mellényen!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdekes ötlet... éredemes kipróbálni! Még egy pár betüt el kell készitenem, szerintem megpróbálom az ötletét. :)

      Delete