23 Oct 2014

Betűk/Letter tatting

Meghivást kaptam egy szervezet 10. születésnapjára. Valami kreativ dolgora gondoltam hogy az lenne a meglepi. :) Sok a munka, még sok betüt kell megcsinálni hogy meglegyen a szervezet neve.
Saját minta alapján dolgozom. Tovább gondolva az ötletet lehet hogy megcsinálom az összes betüt ... és egyszer majd ez is benne lesz a könyvemben :D :P

 És ez lett a végeredmény:

Az "A" betűnek több változatát elkészitettem de még mindég változtatnák az utolsó verzión is: a középső kis virágot csak 4 pikóval érdemes késziteni- 1 van felül, 1-el kötödik a másik ivhez ls kettő alul.
1. verzió

2. verzió:
 és végül még a "Z" is megváltoztattam.
2014. nov. 02. Felhivták a figyelmem hogy Lisa C Trumble 2000-ben hasonló betüket készitett. Atnulmányozva a munkáit egyes betüket tényleg hasonlóan oldottunk meg. Minden tiszteletem az Ővé. Ezzel a témával kapcsolatba továbra is kreativ maradok és kisérletezem.

2 comments: