13 Mar 2014

Renulek tavaszi teritő I /Renulek Spring doily I

2014.majus.13. A hirhedt 8-dik sor: 4 nap alatt a fele elkészült.


2014. május 3-an itt tartok. Bár még nem kész de holnap el viszem egy Anyák napi kiállitásra (érdekelnek a visszajelzések) és a juliusi Vajdasági Kézimunka Kiállitásra pedig befejezem! Addig még sokat kell dolgozni rajta de az elmult pár napban nem akartam elkezdeni a következő sort-az tényleg elég idő igényes lesz :)


Eddig eljutottam most az a nagy kérdes mi legyen a következő sor... :)


Lassan haladok a harmadik sorral ... jó ez a sötet szin a feher kis virágokkal! Alig várom hogy elkezdjem a következo sort-halványzöld inda kis fehér virágokkal ... :)





Es kesz a masodik sor! :D Anyuval kivalasztottuk a sorok szineit: megis csak a tavasz ihleti igy szines lesz a csipke. Es indul a harmadik sor... :)



Abba a helyzetbe kerultem hogy elerkezett az ido egy nagyobb-komolyabb-sulyosabb... munka elkezdesehez :) Vagy nem! Mert nem vagyok benne biztos hogy 7 honap hajocsipke gyakorlas eleg hozza de a Juniusi kialitasra szeretnek tenyleg valami mutatost kesziteni.
Egy hajocsipke csoportban Grace O B Tan Renulek's blog-bol feltett egy szep csipket amit Tavaszi kihivas nev alatt talahatunk meg es be kell vallanom amit kicsit el kezdtem utanna olvasni rajottem hogy mindenki aki komolyabban foglalkozik hajocsipke keszitessel azt mar el is kezdte :) Hat en is hozza fogtam: a belso kor ilyen lett: (ujra csinalom, ebbol konyvjelzo lesz ajandekba :) ) Tanito mesterem, Kovacs Rozika szavai csengnek fulemben hogy a hajocsipke feher fonalbol szep de engem megis elfogott a "tavaszi ihlet" es kicsit bele fogom csepmpeszni a pasztel szineket...
 .... a teritő mintája ....

No comments:

Post a Comment